Juljus
Seuratut keskustelut
Kommentit
Suosittelisin Kouvolaa. Täälä et erottuisi massasta...
Kokonaan siivoan keväällä ja syksyllä. Matot puistelen ja pölyt pyyhin useammin. Roskat kerään heti pois jos niitä tulee. Mun autossa ei syödä mitään ja juodaankin vain tosi pitkillä matkoilla. Et aika siistinä tuo pysyy. Eikä autossa säilytetä mitään ylimääräistä tavaraa.
Minä luulin että exän kanssa suuhteessa oli kaikki hyvin. Eräänä päivänä exä ilmoitti että muuttaa lasten kanssa takaisin kotiseudulleen, eikä mua huolita mukaan. Ei perustellut päätöstään mitenkään, eikä suostunu edes keskustelemaan asiasta, koska oli jo päätöksensä tehnyt. Nyt sitten haen lapset 130km päästä joka toinen perjantai ja exä hakee sunnuntaina pois. Vituttaa vieläkin niin ettei veri kierrä, vaikka erosta jo aikaa pitkälti toista vuotta.
Eipä oo tullu ostettua. Tykkään enenpi vanhoista autoista.