Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Mun lempi iltaan kuuluis paljon kavereita, vähän viinaksia ja jotain pikku purtavaa. Soiteltais kitaraa ja lauleskeltais vanhoja hyviä biisejä. Sellasta rentoo meininkii. Se olis kyllä tosi kivaa.
21v 19v ja 16v. Ja sitten nää kaksi pienenpää on 9 ja 7v.
Mulla on lapsia kahden naisen kanssa. Ensimmäisestä liitosta 3 ja toisesta liitosta 2. Kaikki tyttöjä.
Miksi haluat lopettaa kahvin juonnin? Koetko että siitä on sulle haittaa?
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Eioo. Mulla on varaa ajella bensakoneella vielä pitkään...