Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Eioo. En ole nähnyt yhtään niin hienoa kuvaa minkä voisin ottaa.
Mulla on tiskarina kolmitasoinen siemens. Oon siihen ollu tosi tyytyväinen. Etenkin kun se pesee ja kuivaa kaikki astiat kunnolla. Pari muuta merkkiä eioo niin tehneet.
Mun parhaan kaverin kuoleman. Oltiin istumassa iltaa 3v sitten vappuna. Pyyti mua jäämään yöksi, mutta läksin kuitenkin kotiin. Kuoli sinä yönä sitten sydänkohtaukseen. Vaivaa mieltä vieläkin, et olisko hengissä jos oisin jääny yöksi...
Mulle ehdoton turhake on kuivausrumpu.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Kävin äskettäin lapissa ja sielä näki yllättävän paljon sähköautoja. Et ilmeisesti ne toimii hyvin myös siellä vaikka talvet on kylmiä ja pitkiä.