Juljus
Seuratut keskustelut
Kommentit
Muistakaa kilpailuttaa! Tulette yllättymään kuinka paljon halvemmalla saatte samat laitteet jostain toisesta firmasta...
Sitten on se huijari firman sisäilmanmittauksen mainos ketju, joka ei poistu millään. Selvästi saman tyypin kirjoittama 16 sivun ketju, jossa kehutaan vaan tätä yhtä ja samaa firmaa. Ehkä se maksaa ylläpidolle lahjuksia, niin pysyy ikuisesti täällä...
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kusettamista siinä on, kun meillä oltiin jo jonkin aikaa mietitty ilmanvaihdon parannusta taloon ja kun kaverit sitten tuli meille käymään ja keskusteltiin siitä, miten voidaan ilmanlaatua huoneissa parantaa ja loppujen lopuksi päädyttiin heiltä tilaamaan se lämpöä talteenottava järjestelmä.
Asennus hoidettiin asiallisesti ja siististi. Ei meillä ole valittamista.
Hinta. Ja se, että onko oikeasti edes tarvetta asentaa kyseisiä laitteita.
Freshin laitteet. Pyytää niistä 4000e vaikka todellinen arvo on 200e