Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Mullakin on vanha mokkamasteri. Ja olen tottunut sen keittämän kahvin makuun. Onko se hyvää vai ei, siihen en ota kantaa. Nokipannulla ja muilla keittimillä tulee kyllä erimakuista kahveeta.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Mun exät on aina vieny kuvat ja muutkin tavarat.
Montako enää sulla o ?
Kaksi joiden kanssa olen asunut kimpassa.
Mun exät on aina vieny kuvat ja muutkin tavarat.
Mä enoo koskaan tykänny makkarasta enkä oikein kaljastakaan. Itse grillaan useimmiten kanaa ja joskus possua.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
40 hujakoilla.