Huvipuistohullu
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
"Juu, niinku oli viime kesäkin, ja vettä tuli joka päivä"
Niin, sade ja lämpötila ovat tosiaan kaksi ihan eri asiaa.
No oli kylmäkin, aina piti olla takki päällä, ja lisäksi sadetakki. Heinäkuus pari lämmintä viikkoa 🌞
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Muutama vuosi sitte mut laitettiin vähän väliä epämukavuusalueelle, ni lopulta siitä tuli mun mukavuusalue 💖