Huvipuistohullu
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
No onhan se ny tapaus, että nykyään mä tapailen kaipaamani henkilöä 🤩
Tulispa! 😃 Mutta näyttää pelkkää vesisadetta
Vierailija kirjoitti:
En, hatut on lasten asuste, ei aikuiset käytä hattuja.
Jaa, meille esihenkilöt sanoo, että pitää käyttää aurinkoisina päivinä 😄
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Kyllä siitä 75 gramman pussista pari kertaa syö, eli vähä ylittyy 😁