Huvipuistohullu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Meillä menee koko huvipuisto kiinni klo 19 😃
Teillä onkin sellainen landehuvipuisto. On kiire iltalypsylle.
Tuohon aikaan on iltalypsyt jo suunnilleen tehty 😄
No sinähän sen paremmin tiedät 🤷🏻
Tiätysti! Oon ollu töis myös maatilalla 😄
Mutta palatkaa aiheeseen 🎢🎡🎠
Et sitten malttanut olla laittamatta näitä emojispämmejäsi tälläkin käyttäjälläsi? Trolli, todistat trolleuttasi aina vaan entistä enemmän.
Kumpikohan meistä taas olikaan se trolli 🤔
Ja mulla on tämä yks tili, ei muita.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Meillä menee koko huvipuisto kiinni klo 19 😃
Teillä onkin sellainen landehuvipuisto. On kiire iltalypsylle.
Tuohon aikaan on iltalypsyt jo suunnilleen tehty 😄
No sinähän sen paremmin tiedät 🤷🏻
Tiätysti! Oon ollu töis myös maatilalla 😄
Mutta palatkaa aiheeseen 🎢🎡🎠
Mutta miksi te suljette jo niin aikaisin?
Koska Jorma on päättäny, että se riittää 😄
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Meillä menee koko huvipuisto kiinni klo 19 😃
Teillä onkin sellainen landehuvipuisto. On kiire iltalypsylle.
Tuohon aikaan on iltalypsyt jo suunnilleen tehty 😄
No sinähän sen paremmin tiedät 🤷🏻
Tiätysti! Oon ollu töis myös maatilalla 😄
Mutta palatkaa aiheeseen 🎢🎡🎠
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Meillä menee koko huvipuisto kiinni klo 19 😃
Teillä onkin sellainen landehuvipuisto. On kiire iltalypsylle.
Tuohon aikaan on iltalypsyt jo suunnilleen tehty 😄
Kumpikohan meistä taas olikaan se trolli 🤔
Ens lauantaina on taas puisto auki, tervetuloa! 😃
www.powerpark.fi