Huvipuistohullu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Meillä menee koko huvipuisto kiinni klo 19 😃
Sinun trollisi mielikuvituksellinen huvipuisto ei ole koskaan ollutkaan auki eikä ole! Sitä ei ole olemassa, edes mielessäsi, koska olet trolli!
Kumpikohan meistä taas olikaan se trolli 🤔
Ens lauantaina on taas puisto auki, tervetuloa! 😃
Kiitos kutsusta. Jos haluat todistaa, että et ole trolli, niin laitat minulle väliaikaiseen sähköpostiin kupongin rannekette varten:
Nyt voit aivan hyvin todistaa että olet oikeasti aito huvipuistojen fani.
Usko nyt jo, ettei huvis lähde sun kanssa kahville...
Moi, huvipuistohullu vierailijana?
En ollu minä 😃
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan edelleen ilmaista rannekettani, "huvipuisto"HULLU.
En tietääkseni ole rannekkeita luvannut 😄
Joo kutsuit minut "huvipuistoosi", joten olet luvannut minulla pääsyn ilmaiseksi. Mitä työnantajasi ajattelee siitä että olet luvannut ilmaisen rannekkeen, mutta kun sinulta on sitä pyydetty, olet lähettänyt hiveitä sähköposteja minun väliaikaissähköpostiin? Ihan hullu. Siis olet hullu, et huvipuistohullu, vaaan HULLU.
Toukokuussa on ilmainen sisäänpääsy 😎
Vierailija kirjoitti:
Odotan edelleen ilmaista rannekettani, "huvipuisto"HULLU.
En tietääkseni ole rannekkeita luvannut 😄
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Meillä menee koko huvipuisto kiinni klo 19 😃
Teillä onkin sellainen landehuvipuisto. On kiire iltalypsylle.
Tuohon aikaan on iltalypsyt jo suunnilleen tehty 😄
No sinähän sen paremmin tiedät 🤷🏻
Tiätysti! Oon ollu töis myös maatilalla 😄
Mutta palatkaa aiheeseen 🎢🎡🎠
Mutta miksi te suljette jo niin aikaisin?
Koska Jorma on päättäny, että se riittää 😄
Haukutko työnantajaasi internetissä. Mitä mieltä olet, että mitä hän ajattelisi siitä että haukut työnantaa MULKUKSI internetissä?
Mitä haukkumista tuossa on? Eiköhän paikan omistaja päätä aukioloajoista 😃
Ketähän kaikkia sä luulet minuksi? Kaikkia, jotka käyttää emojeita? 😅