Huvipuistohullu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
En, huomenna on vapaapäivä 😃
Missä olet töissä, Power Parkissako?
Siellä joo 😎
Viimeksi tämä deletoitiin, mutta tulen heinäkuussa pariksi päiväksi sinne 🤸 Eri
Tervetuloa! 🤩
Kiitos 😃 Viime kesänä olin ekaa kertaa ja olipa hauskaa!!
No se on kiva kuulla 😃
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
En, huomenna on vapaapäivä 😃
Missä olet töissä, Power Parkissako?
Siellä joo 😎
Mä en ole vieläkään käynyt Powerparkissa vaikka mulla on sinne vain n. 130 km. En kyllä uskalla enää mennä mihinkään hurjiin laitteisiin.
Kannattaa kyllä tulla käymään, on siellä vähemmän hurjia laitteitakin, ja se on niin kaunis paikka 😍
Tavallisia ei kiinnosta, noita mirkkuja kiinnostaa.