Huvipuistohullu
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miksi vessa on wc? 😄
Voi v*ttu. Menkää uudestaa kouluun. Water closet...
Mutta suomeksi se on vessa, eli vs, niinku siskoni pienenä kirjoitti meidän vessan oveen 😃
Mäkin näköjään saisin, muttei oo tarvetta, ku ei täällä oo wolttia 😃
Mä en ammu muualla ku kummaris 👻
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Samaa tasoa aloituksen kanssa 😁