Huvipuistohullu
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Ainahan niis on ollu ikärajat 😃
Mekin ollaan menty pari kertaa Särkkään kakskerroksisella bussilla, olihan siellä yläkerras komiaa 😎
Toivottavasti ei kukaan, ku oon töis 😎
Ja mun poni on kellaris 😁
Kuulostaa tosi rakkaudelta 🥰
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ny on kyllä paljon siitepölyä