Fica
Kommentit
"kun mies samalla kun höylää voi vilkuilla sitä toistakin reikää, tarkoitan b-aukkoa? T.yksi ihmettelijämies."
Se on harmi näissä ihmettelijämiehissä, kun ne tosiaan vaan vilkuilee, eikä vahingossakaan koske.
N47
Vierailija kirjoitti:
Niin. Riittääkö jollekulle toiselle ihan pelkkä hellä ajatus? Tuskin se kenenkään oloa voi pilata. Voiko?
Ei riitä ja voi pilata olonkin. Siis siinä vaiheessa voi pilata jos itellä sattui käymään päässä joku kiihtottava asia niin sekin kyllä katoaa jos pitää alkaa ajatuksia lukemaan.
Ai, et mä aattelisin, et tuo toinen ehkä aattelee helliä ajatuksia päässään ja sit oonki kiihottunut?
On yhtä toimivaa kuin ap:n miehen vatsan silitys. Vai oliko se käden tai jalan silitys, mut kuitenki.
Ei herää halut ja ihminen ei siitä kiihotu jos ei mitään muuta tee eikä edes yritä kiihottaa toista millään tai houkutella seksiin.
Toimiiko hellä vasta-ajatus toisin päin? Ajattelee oikeen hirveesti, et koitapa tehdä jotain muuta ku hivellä tai jos hivelet ni siirry vaikka vatsasta tisseihin ni tää vois alkaa toimia.
Ei se toimi hellä ajatus. Jos ei halunnukaan seksiä niin ei se olo kai siitä sitten pilaannu. Hivellään vaan vatsaa vaikka puolin ja toisin.
Joku tossa kirjoitti, et se on kutsu kiihottumaan. Niin miten, jos se ei siitä jatku sp:n mukaan mihinkään suuntaan?
N47
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo kaviojalkaiset ainakin jonkin verran
nuoleskele. Jossain videossa peurauroskin
nuoleskeli , mutta naaraat eivät uroksia nuole.Myös uroskoirat innoissaan kuola valuen nuolee ja lipsuttelee nartun kiimaista elintä. Myös juoksuajan lattialle tippunut pisara saa uroksen leuka väpättäen ja kuola valuen nuolemaan ja nuuhkimaan lattiaa.
Mistä lajista ihmisten on otettava mallia? Onko tähän ohjetta?
Tätä ei muistaakseni opetettu biologian tunnilla.N47
Nuo on vastauksia kommenttiin jossa väitettiin, että eläimetkään ei pillun nuolemista harrasta. Ei tarvitse ottaa mallia mistään eläimestä.
Joo kyllä tajusin sen. Munkin kommentti oli sarkastinen kysymys just niihin edellisiin eläinjuttuihin, tyyliin, että mitä väliä sillä on miten jotkut eläimet tekee vai ollaanko tässä mallia ottamassa jostain.
Mut joo, älyttömiä vertauksia kaiken kaikkiaan.N47
Kannattaa muistaa että näissä alkukantaisissa asioissa, mihin seksi ja parinmuodostus eittämättä kuuluu, ihminen on mitä suurimmassa määrin eläin.
Kyllä ja eläimellinen käyttäytyminen seksissä on ihan suotavaakin.
Mallia ei hirveästi tarvitse ottaa muista lajeista. Saa ottaa, mut ei oo pakko :)
N47
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ällöttäisi eikä ole moraalisesti väärin mutta tiedän että nuket on minua nätimpiä niin vähän kyllä heräisi kysymys että voisiko mies edes pitää minusta siinä mielessä, en halua olla kaverikämppis vaan intohimon kohde ja luulen että mies olisi nuken jäljiltä "pilalla" ja tottunut epärealistisiin ulkonäkö- ja tuntumastandardeihin.
Siis täh?
Meinaatko, et poikakaveri vertaisi sua muovinukkeen?
Jos se sun kanssa seurustelisi, niin tuskin. Ei kai ihminen ole muovinukkeen edes verrattavissa.
Olisiko parempi, et se olis ollut useiden naisten kanssa ja sittenkö ei vertaisi sua niihin?
Jos sulla olis ollut dildo enne seurustelua, ni vertaisitko sen ulkonäköä sun poikakaverin penikseen?
N47
Ap kirjoitti tuossa, et on puhunut, mutta asia ei muutu.
Ja hei, tarviiko aikuiselle sanoa tollasta? Voi se mies vähän edes yrittää käyttää omia aivojakin.
Tajusi hivellä vatsasta kuitenkin. Ei tullut muut paikat mieleen?
N47