Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Faith

Kommentit

28/50 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivossa on hyvä elää.

Joidenkin sairauksien kohdalla toivo ja myönteinen suhtautuminen johtavat parempiin valintoihin jokapäiväisessä elämässä ja tuovat lisää elinpäiviä ja -viikkoja, jopa -kuukausia. Toiveikkaalla elämänlaatukin voi olla parempaa.

Katsoin YouTubessa uutisjutun jossa aivokuolleeksi liikenneonnettomuuden seurauksena luultu teinityttö heräsi koomasta. Vanhemmille oli sanottu että tyttö on kuollut 100% varmuudella.

Viisas ihminen ymmärtää senkin ettei hänellä ole kaikkea tietoa ja että virhepäätelmiä tapahtuu. 

4/100 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitenkään epäterveellistä ole varsinkin jos valitsee tosiaan vähärasvaisemman jauhelihan. Ateriasta saa terveellisemmän jos laittaa joukkoon ja oheen kasviksia. Esim. porkkanaa ja sipulia kastikkeen joukkoon ja oheen vaikka parsakaalia. Niistä tulee kuituja. Punaista lihaa ei vain kannata jatkuvasti syödä.

16/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jo pari kuukautta sitten taas pitää maskia sisätiloissa, joissa on paljon ihmisiä. Kaupassa pyrin käymään ruuhka-aikoja vältellen.

Ei minun ole vaikea hengittää maskin kanssa, edes kävellessä.

45/46 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaisin leikittiin ulkona kavereiden kanssa. Välillä oltiin kavereiden luona sisällä, välillä meillä. Kotona luettiin kirjoja ja Aku Ankkoja.

Lauantaisin katsottiin lasten aamuohjelmia tv:stä. Alkupäivästä yleensä lähdettiin koko perhe ruokaostoksille. Lauantaisin meillä tehtiin yleensä jotain erityisen hyvää ruokaa ja käytiin saunassa, joten oltiin aika paljon kotona. Toki iltapäivällä saatettiin olla kavereidenkin kanssa jonkin aikaa.

Karkkia tai jotain hyvää makeaa syötävää piti olla viikonloppuisin, ainakin lauantaisin ja mielellään perjantaisinkin. Viikonloppuiltaisin katsottiin koko perheen kanssa tv:tä.

Joskus lähdettiin viikonlopuksi isovanhempien luokse maalle. Siellä leikittiin sisällä ja ulkona, käytiin saunassa, syötiin ja katsottiin tv:tä.

12/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itse juuston valmiiksi viipaloituna siksi, että siinä on juuri sopiva määrä minulle. Mukavan siisti ja helppo vaihtoehto myös.

Maustamatonta jogurttia syön joka aamu. Ostan litran tölkeissä, koska se kai tulee edullisemmaksi. Pikarit olisivat siksi parempi vaihtoehto, että sieltä jogurtin saa helposti kokonaan pois. Tölkeissä seinämiin aina kertyy paksut kerrokset.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.