Faith
Kommentit
Olen vasta kaksi kertaa tehnyt chiavanukasta. Tein aineksista joita sattui kotona olemaan. Ensimmäisellä kerralla laitoin 1 dl kaurajuomaa, 1/3 tl appelsiinimarmeladia ja reilu 1 rkl chiansiemeniä. Toisella kerralla laitoin 1 dl kaurajuomaa, 1 rkl mantelivoita, 1/3 tl fariinisokeria, reilu 1 rkl chiansiemeniä. Kummatkin söin ihan mielelläni.
Seuraavaksi kokeilen käyttää nesteenä maitoa tai kreikkalaista jogurttia ja makeutuksena ehkä jotain hedelmäsosetta tai sitten ihan vaniljasokeria pienen määrän. En käytä kalorittomia makeutusaineita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Linssikeitoista, mantelivoista, tummasta suklaasta, mustikoista, ruisleivästä, kaalilaatikosta, kylmäsavulohesta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tekisi kyllä mieli juosta karkuun mutta yrittäisin kerätä rohkeuteni ja sanoa esim. että tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi: Jeesus on sovittanut syntimme ristillä, ja jokainen joka uskoo Häneen niin kuin Raamattu opettaa ja todistaa, syntyy uudesti hengellisesti Jumalan lapseksi ja ikuisen elämän perilliseksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Valkoiset kapeat farkut, jos tunika on väljä. Jos taas tunika on malliltaan kapea niin leveälahkeiset kangashousut.
Kuumilla ilmoilla nilkkapituinen kevyttä kangasta oleva mekko tai hame olisi varmaan paras säärien peittoon.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Chopinin nokturnot koskettavat sieluani. Nokturno on romantiikan aikakauden sävellystyyppi joka kuvaa yöllistä tunnelmaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/