Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Faith

Kommentit

61/751 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin. Oli hauskoja ja surullisia kohtauksia. Lähes puhumattoman isoisän tarina ehkä alkoi avautua loppua kohden, rivien väleissä.

Omaa perhejouluani elokuva ei kaiken kaikkiaan muistuttanut, mutta joitain tutun oloisia arkisia tilanteita oli, lähinnä äänimaailmassa. Yhdet koristelevat kuusta ja kuvaavat harrasta joulunviettoa videolle ja toiset taustalla kiistelevät jostain käytännön asiasta, kuten margariinista. Tuli mieleen että ehkä elokuvan tekijä oli kuunnellut perheiden kotivideoita oikeanlaista äänimaailmaa luodessaan.

Leena Uotila oli tosi hyvä roolissaan.

3/39 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunissa muhii jauheliha-makaronilaatikko, jossa nesteenä on lihaliemi ja sulatejuusto sekä hieman ruokakermaa, pinnalla juustoraastetta. 

23/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: "Olen aina väsynyt ja laiska"

Ainainen vähäenergisyys varmaan johtuu geeneistä. Ainainen väsymys voi johtua jostain sairaudesta.

Laiskuus on mielestäni sitä ettei viitsi toimia vaikka ei olisi väsynytkään. Se ehkä johtuu passiivisuuteen tottumisesta ja liiallisesta mukavuudenhalusta.

2/4 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä voiko olla syvästi onneton mutta ei masentunut?

10899/13185 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Lukitut ovet loppuun ja aloitin Outi Pakkasen Ruohonleikkaajan.

Ruth Waren Lukitut ovet oli tosi hyvä, jännä ja mukaansatempaava. Aiemmin syksyllä luin Waren Nainen hytissä 10, joka oli myös ihan hyvä, mutta tämä oli vielä paljon parempi. Ajattelin että ostan itselleni joululahjaksi Lumimyrskyn samalta kirjailijalta kun sitä on kehuttu.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.