Faith
Kommentit
Hoosianna, Enkeli taivaan, Maa on niin kaunis, En etsi valtaa loistoa, O Holy Night, Gloria in excelsis Deo, Little Drummer Boy. Mainitsen myös Händelin For unto us a Child is Born, koska se kertoo jouluevankeliumin tapahtumista, vaikkei sitä tunnetakaan joululauluna.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Nuorena aikuisena oli joulu, jolloin olin niin huolissani terveydestäni, että se vaikutti joulutunnelmaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En missään nimessä. Juuri tänään taas ostin Fazerin Sinisen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ihailen 1970-luvun alun tyyliä, ja poolot kuuluvat siihen. Poolopusero ja sen kanssa kevyt neuletakki tai villamekko tai puolihame. Väreinä esim. beigeä, luonnonvalkoista, poltettua oranssia, sinapinkeltaista, havunvihreää, tummanruskeaa.
En itse pukeudu tuohon tyyliin enkä noihin väreihin, mutta jostain syystä tykkään siitä. Samaan aikakauteen kuuluivat myös romanttisen kauniit paitapuserot.
70-luvulla oli myös ihan karseaa muotia keinokuituisine retkuineen ja liian isoine kauluksineen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Rakastan joulua ja koulun joulujuhlia mutta en haluaisi osallistua sellaiseen joulujuhlaan, josta on oikein tarkoituksella karsittu pois kristilliset joululaulut ja muut viittaukset kristinuskon joulun sanomaan.
Kouluissa pitäisi järjestää kahdet joulujuhlat: perinteiset eli sellaiset joissa on kristillisiä lauluja ja ohjelmaa tonttujuttujen lisäksi sekä sellaiset joista on kaikki uskonnolliset viittaukset poistettu. Jälkimmäisen osallistujat voisivat itse päättää ohjelmasta vapaasti.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/