Faith
Kommentit
Aloitin kirjojen lukemisen vasta syyskuussa ja luin kaikkiaan 31 kirjaa, joista kaksi oli tietokirjoja ja yksi novellikokoelma, loput romaaneja.
Top-3:
1. R. L. Stevenson: Tohtori Jekyll ja herra Hyde
2. Mary Shelley: Frankenstein (joka on vielä kesken, aloitin sen vasta pari päivää sitten mutta se on jo tähän mennessä ollut mahtava)
3. F. Scott Fitzgerald: Kultahattu
Pakko vielä mainita:
4. Alex Haley: Juuret
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Disneyn Tuhkimo ja Saiturin joulu. Tuhkimoa ei luokitella jouluelokuvaksi mutta minulla se kuuluu jouluun. Saiturin joulusta kaikki näkemäni elokuvat ovat olleet hyviä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ovat tuollaiset ajatukset ihan normaaleja mielestäni. Iäkkäiden vanhempien kuoleminen on kuitenkin mitä luonnollisin asia eli kyllä siitä selviää. Uskon ihan että ihmisen aivoissa ja mielessä on mekanismit luonnollisten menetysten käsittelemiseen ja niistä selviytymiseen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Paistinpannu on hyvä lahja. Olen saanut paljon iloa kannellisesta paistinpannusta, jonka ostin itselleni lahjaksi vuosi sitten. Paistoin sillä lihapullia heti kun pääsin kokkaamaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen samaa mieltä. Aladdinin ja Paradiksen konvehdit ovat oikeasti pahanmakuisia. Marabou ei ikinä yllä Fazerin tasolle. Pandan Juhlapöydän rasiakin on hyvä.
Suomalainen Brunberg on myös loistava.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/