Faith
Kommentit
Meilläkin sienisalaatti loppuu aina ensimmäiseksi, tänäkin jouluna.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Join kalapöydän antimien kanssa lasillisen kuohuviiniä ja perinteisen jouluaterian kanssa lasillisen punaviiniä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Kommentoija #1: Amerikan kamaa. Luitko alkukielellä?
Kaksi oli englantilaisia, kaksi amerikkalaisia. Luin nuo kaikki ihan suomenkielisinä käännöksinä. Olin todella tyytyväinen käännöksiin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Käytän alkoholia harvoin, 0-2 kertaa vuodessa. Niinäkin kertoina se on vain sitä että juon 1-2 lasillista viiniä juhla-aterialla. Jos osallistun juhliin joissa muut ovat humalassa, saatan itsekin juoda hiprakan / kevyen humalan, mutta sellaisia juhlia ei ole edes joka vuosi.
Se että juon näin harvoin ja vähän ei oikeastaan liity uskovaisuuteeni. En vain tarvitse alkoholia mihinkään. Noilla juhla-aterioilla alkoholi toimii rentouttajana jos on vieraampia ihmisiä seurueessa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/