Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Faith

Kommentit

9/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alkoholia harvoin, 0-2 kertaa vuodessa. Niinäkin kertoina se on vain sitä että juon 1-2 lasillista viiniä juhla-aterialla. Jos osallistun juhliin joissa muut ovat humalassa, saatan itsekin juoda hiprakan / kevyen humalan, mutta sellaisia juhlia ei ole edes joka vuosi.

Se että juon näin harvoin ja vähän ei oikeastaan liity uskovaisuuteeni. En vain tarvitse alkoholia mihinkään. Noilla juhla-aterioilla alkoholi toimii rentouttajana jos on vieraampia ihmisiä seurueessa.

22/63 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin sienisalaatti loppuu aina ensimmäiseksi, tänäkin jouluna.

1/5 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua sinullekin!

50/82 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kalapöydän antimien kanssa lasillisen kuohuviiniä ja perinteisen jouluaterian kanssa lasillisen punaviiniä.

8/59 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoija #1: Amerikan kamaa. Luitko alkukielellä?

Kaksi oli englantilaisia, kaksi amerikkalaisia. Luin nuo kaikki ihan suomenkielisinä käännöksinä. Olin todella tyytyväinen käännöksiin.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.