Faith
Kommentit
Maahan pyrkijät tulevat toivottavasti oppimaan ettei venäläisiin tiedotusvälineisiin ole luottamista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Liukastuin ja kaaduin tunti sitten. Alue oli muuten hiekoitettu, mutta siinä kohtaa oli lumen alla paljasta jäätä. Ainakaan vielä ei ole tullut kipua. Vasen puoleni jolle kaaduin ei ole vielä ihan toipunut tällistä, esim. olkavarsi on sellainen vapisevan heikohko.
Kävelen tosi paljon, joten todennäköisyys liukastumiselle on arjessani korkea. Joskus harvoin se johtaa kaatumiseen. Koskaan ei ole tullut murtumia tai muita vakavampia vammoja. Olen vielä sen verran nuori. Tulevaisuudessa, sitten vanhempana, ei ehkä enää kannata kävellä talvisin näin paljon.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Trumpista tullee riippumaan paljon, mitä tulee Ukrainan sotaan ja Naton uskottavuuteen ja siten myös Suomen turvallisuustilanteeseen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Katson kynttilöin valaistussa kodissa Areenasta elokuvaa Elämän vonkamies (1986). Tykkäsin lapsena tosi paljon tästä. On juuri niin hieno elokuva kuin muistin. Kertoo Kalle Päätalon lapsuudesta 1920-luvulla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Empatia on tärkeää, mutta sen lisäksi ihmisen erottaa eläimistä mm. järjen käyttö, suunnitelmallisuus ja periaatteellisuus. Täytyy myös osata asettaa rajat. Eivät nämä asiat palaudu oikeiston ja vasemmiston välisiin eroihin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/