Faith
Kommentit
Pitkiä kävelylenkkejä.
Luonnon herääminen eloon on itsessään ihana elämys. Siitä (valoisuudesta, lämpenevän maan ja kasvillisuuden tuoksusta yms.) pääsee nauttimaan ihan arkisilla kauppareissuilla kaupungissa, ei edes tarvitse erikseen mennä johonkin luonnon helmaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sain tätini vanhan Voltan n. 15 vuotta sitten, ja se toimii edelleen moitteettomasti. Kun vaihdan uuden pölypussin, imuteho on jonkin aikaa melkein liian hyvä. Se on ihan pitelemätön silloin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ehkä joku 7 1/2 tai 8. En ole tarpeeksi kiinnostunut muista ihmisistä, että saisin kiltteydestä täyden kympin. Lisäksi ehkä hieman keskimääräistä herkemmin ärsyynnyn muiden ihmisten aiheuttamista häiriöistä kuten melusta ja keskeytyksistä. Tosin niissäkin tilanteissa pyrin siihen, että en näyttäisi ärtymystäni. Se kun asuu vuosikaudet yksin, tekee hieman itsekeskeiseksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kävin perheeni kanssa, kun olin lapsi 80-luvulla. Lempieläimeni oli myskihärkä / jakkihärkä / biisonihärkä. En ole varma mikä se noista oli. Todella näyttävä ilmestys. Valtavan kokoinen sarvipää, jolla oli hartioiden alueella sellaista repaleista turkkia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tarina joka etenee kohti jonkin järkyttävän salaisuuden paljastumista, oudot elementit, pelon ja vierauden tunnetta synnyttävä äänimaailma.
Viimeksi mainitusta esimerkkinä japanilaisen Ringu-elokuvan (1998) kirotun videonauhan suorastaan kuvottavan hyönteismäiset äänet.
Tietyt kammottavaa symboliikkaa sisältävät esineet ovat kauhuelokuvissa lähes aina pelottavia, esim. kaivo, labyrintti ja ovi jonka avaaminen on kielletty.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/