Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Faith

Kommentit

81/106 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän minä sen edes tietäisin?

Ei-pitäminen on se yleisin suhtautumistapa ihmisiin, joita ei tunne.  Täysin neutraali.

Sama tuli mieleen. Eihän siinä mitään häiritsevää ole eikä sitä tosiaan saa edes tietää mistään. 

Jos taas jollakulla on tarve erikseen mennä sanomaan toiselle "en pidä sinusta", siinä on jo kyse ilkeydestä tai riidan haastamisesta eikä pelkästään siitä ettei hän pidä tuosta toisesta.

7584/24139 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu hyvää! Sain tietää että vuokraani ei tule korotuksia tänä vuonna.

3/21 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvää kalan kanssa, esim. uunilohen. Laitan joskus myös kalakeittoon piparjuuritahnaa.

15/16 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan normaalia syödä 3-4 päivää peräkkäin samaa ruokaa. Toisaalta teen vain ruokia joista tykkään. Hernekeitto on yksi niistä.

49/82 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runebergintortut ovat ihan parhaita. Tosin kaupassa myytävissä on usein tietty, ilmeisesti karvasmantelin maku josta en pidä. Teen itse todella hyviä runebergintorttuja. En laita yhtään karvasmantelia. Tavallisen sokerin sijaan laitan taikinaan fariinisokeria. Kostutan runsaalla rommilla / rommiaromilla.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.