Faith
Kommentit
Kuuluu hyvää! Sain tietää että vuokraani ei tule korotuksia tänä vuonna.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Se on hyvää kalan kanssa, esim. uunilohen. Laitan joskus myös kalakeittoon piparjuuritahnaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minulle ihan normaalia syödä 3-4 päivää peräkkäin samaa ruokaa. Toisaalta teen vain ruokia joista tykkään. Hernekeitto on yksi niistä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Runebergintortut ovat ihan parhaita. Tosin kaupassa myytävissä on usein tietty, ilmeisesti karvasmantelin maku josta en pidä. Teen itse todella hyviä runebergintorttuja. En laita yhtään karvasmantelia. Tavallisen sokerin sijaan laitan taikinaan fariinisokeria. Kostutan runsaalla rommilla / rommiaromilla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sama tuli mieleen. Eihän siinä mitään häiritsevää ole eikä sitä tosiaan saa edes tietää mistään.
Jos taas jollakulla on tarve erikseen mennä sanomaan toiselle "en pidä sinusta", siinä on jo kyse ilkeydestä tai riidan haastamisesta eikä pelkästään siitä ettei hän pidä tuosta toisesta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/