Faith
Kommentit
Kyllähän se palkka heidän omasta mielestään olosuhteet riittää korvaamaan kun kerran sinne ovat menneet. Ehkä ovat tehneet tarkat laskelmat kuinka kauan siellä peräkylällä asuvat ja työskentelevät että saavat haluamansa määrän rahaa kasaan ja sitten lähtevät pois. On paljon helpompi sietää ankeita olosuhteita, kun tietää suunnilleen päivämäärän milloin pääsee pois. Eihän heitä kukaan ole sinne kai pakottanut.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Se tekoäly ei päästä pieruakaan ilman ihmisen käskyä. Se tuntuu nyt monelta unohtuvan, ja tällä pelolla mediakin ratsastaa.
Tekoälyn toiminta on täysin ihmisen promptien varassa. Joo, se voi alkaa ajan kanssa tekemään jotain, mikä vaikuttaa itsenäiseltä- mutta siihenkään se ei ala ilman että ihminen on ensin kirjoittanut toiveensa koodiin. Tekoälyllä ei ole motiivia, ei tunteita eikä varsinkaan halua kostoon. Yhdenkään täysijärkisen 2020-luvun ihmisen ei pitäisi tuollaista edes kuvitella.
Tuo ei paljon lohduta. On paljon ihmisiä, yksilöitä ja organisaatioita, jotka haluavat käyttää tekoälyä tuhoisiin päämääriin. Se että homma on ihmisten käsissä, on pikemminkin pelottavaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei häiritse. Siksi saatan unohtaa siivota. Käytän listaa kotitöiden tekemisessä, se muistuttaa minua milloin on aika kerätä tavarat lattioilta ja imuroida yms. Elän mieluummin siistissä kodissa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Katsoin lapsena ja nuorena Dynastiaa, Dallasia ja Falcon Crestiä. Kaikki olivat tosi hyviä. Dynastia ehkä paras.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kehun. Joskus lähetän kaverilleni sähköpostilla kuvia ruoistani ja leipomuksistani. Kehuessani niitä en oikeastaan kehu itseäni vaan ihan sitä ruokaa ja reseptiä. Yleensä kerron läheisilleni mistä löysin ohjeen ja suosittelen heitä kokeilemaan reseptejä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/