Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Faith

Kommentit

1/1 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvapuusteja? Monikossa? Kannattaa mieluummin ostaa korkeintaan yksi korvapuusti paistopisteestä jälkiruoaksi. Korvapuusteissa ei ole ravinteita juuri ollenkaan, mutta niissä on energiaa paljon, joten ei niitä kannata syödä montaa.

38/68 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ja nuorena tuli syötyä aladobia. Äitimme teki sitä joskus itsekin. Ei se mitään herkkua minulle ollut. Ei myöskään pahaa. Enemmänkin sellainen mitätön ja tylsä.

22/44 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikkamakua voisi olla muutenkin enemmän saatavilla.

Joskus 2000-luvulla myytiin halpiskeksejä joissa oli suklaakuorrutus ja sen alla täytteenä kirsikkamarmeladia. Ihan hämärästi muistan ne. Olisipa niitä vielä.

22/94 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen terveydelle hyvä.

5/12 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää että on mitään ylimääräisiä ääniä, joten en haluaisi tuulikelloja lähistölle. Niiden äänessä sinänsä ei ole vikaa. Muistan kun tuulikellot tulivat muotiin 90-luvulla.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.