Faith
Kommentit
Lapsena ja nuorena tuli syötyä aladobia. Äitimme teki sitä joskus itsekin. Ei se mitään herkkua minulle ollut. Ei myöskään pahaa. Enemmänkin sellainen mitätön ja tylsä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kirsikkamakua voisi olla muutenkin enemmän saatavilla.
Joskus 2000-luvulla myytiin halpiskeksejä joissa oli suklaakuorrutus ja sen alla täytteenä kirsikkamarmeladia. Ihan hämärästi muistan ne. Olisipa niitä vielä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En tykkää että on mitään ylimääräisiä ääniä, joten en haluaisi tuulikelloja lähistölle. Niiden äänessä sinänsä ei ole vikaa. Muistan kun tuulikellot tulivat muotiin 90-luvulla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Korvapuusteja? Monikossa? Kannattaa mieluummin ostaa korkeintaan yksi korvapuusti paistopisteestä jälkiruoaksi. Korvapuusteissa ei ole ravinteita juuri ollenkaan, mutta niissä on energiaa paljon, joten ei niitä kannata syödä montaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/