Faith
Kommentit
Hmm, ehkä joitain hyviä keksejä. Tai ehkä Vihreitä kuulia sellaisen pikku laatikon.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jotkut vihaavat jos toinen on vaikka lahjakas, älykäs, elämänmyönteinen, iloinen, menestynyt, rikas, viehättävä tms. Vihan taustalla on kateus.
Jotkut vihaavat jos toinen on tai vaikuttaa jollain tavalla heikolta, haavoittuvaiselta, puolustuskyvyttömältä. Tämä vihaajien ryhmä on vaarallisin. Heitä ajaa sadismi. Heikkous synnyttää heissä vihaa, halveksuntaa yms.
On muunkinlaisia vihan muotoja. Nämä kaksi ovat aika selkeitä tapauksia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Teininä 90-luvulla halusin yleensä mukaan lauantaipäivän ostosreissulle Citymarketiin. Lähdimme koko perheen voimalla, myös pienemmät sisarukseni tulivat mukaan.
Citymarketissa oli aulassa pomppulinna, mutta pienimmätkään eivät yleensä halunneet jäädä sinne vaan kaikki halusivat tulla ruokaosastolle. Saimme jossain määrin vaikuttaa vanhempiemme ostopäätöksiin, esim. että mitä leipää otetaan. Ja jokainen sai valita itselleen karkkipäivän karkit. Ostosreissut olivat hauskaa aikaa perheen kesken.
Nyt kun olen yksin asuva aikuinen, en mielelläni mene isoihin marketteihin varsinkaan ruuhka-aikaan. Melun- ja hälinänsietokykyni on alentunut.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Eikö teidän olisi mahdollista välillä tavata hänen luonaan? Silloin voisitte itse jämptisti päättää milloin vierailu päättyy. Tuollainen on rasittavaa että pitää ruveta kohteliaasti vihjailemaan omassa kodissa että vieras lähtisi.
Kyseessä on puolison omainen? Jää pois tapaamisista vaikka joka kolmas kerta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Leijonaemo lähti saalistamaan puhvelia mutta kuoli itse kun puhvelin sarvi lävisti sen kyljen.
Toivottavasti tässä näytetään vielä enemmän gorilloja. Alussa oli ihana gorillaäiti vastasyntyneen lapsensa kanssa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/