Faith
Kommentit
Hyvät tavat, lähimmäisen kunnioittaminen (niin somessa kuin kasvokkaisissa kohtaamisissa), se ettei ruoki mieltään roskaviihteellä, juoruilla yms., itsensä sivistäminen sen mukaan kuin jaksaa ja pystyy.
Kyllä pyrin toteuttamaan näitä itse.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
D3-vitamiinia säännöllisesti. Monivitamiini muutamana päivänä viikossa. Magnesiumia nyt syksyllä melko säännöllisesti; jos sattuu koronatartunnan saamaan, niin hyvällä tasolla oleva magnesium pienentää riskiä sairastua pitkäkestoiseen koronaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
"Sääkartalla lohduton näky: Harmaa masentaja levittäytyy Suomen ylle -- Näillä alueilla et halua edes nousta sängystä"
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tärkeintä on että koulun joulujuhlassa näkyy ja kuuluu jouluevankeliumi joulukuvaelman, tiernapoikien tai edes jouluvirsien muodossa. Kirkkokäyntikin mielellään.
Halloween-jutuista tuskin jää mitään kauniita, mieltä ylentäviä muistoja, mutta ainakin osalle ei-uskovaistenkin perheiden lapsista kristillisistä joulujuhlista jää ihanat muistot, jotka vielä aikuisiälläkin lohduttavat tässä synkässä maailmassa.
En itse tykännyt koulusta, mutta koulumme kristillisiä joulujuhlallisuuksia rakastin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/