Faith
Kommentit
Huvittaa miten sarjan nuoret ja nuoret aikuiset puhuvat asiantuntijatermein vanhempiensa heille aiheuttamista traumoista, esim. Elenan varhaisteini poika sanoo kun äiti ei baari-illan jälkeen tullut kotiin yöksi: "tämä on järkyttänyt perusturvallisuuttani enkä mene tänään kouluun".
Epäselväksi jää, ovatko nuoret tosissaan vai käyttävätkö he mielenterveyttä tekosyynä käyttäytymiselleen / oikeutuksena vaatimuksilleen. Vaikuttaa että he eivät itsekään ole ihan varmoja kummasta on kyse.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ovat. Jos tuo kävelisi ulkona lyhyenkin matkan lahkeiden reunat olisivat paitsi likaiset, myös raapiutuneet rikki.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kävivät kansalaisopiston kielikurssilla ja jumpassa. Esimerkiksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mielelläni asuisin. Olisi hiljaista ja rauhallista. Ympäristön hiljaisuus on yksi tärkeimmistä tekijöistä kodin sijainnissa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Luen, paljon, mutta enimmäkseen vanhempia runoja, ajanjaksolta n. 1870-1970. Kotimaisia runoja luen. Olen aikoinani tutustunut aika laajasti runoihin eri maista, mutta ihan puolueettomasti pidän eniten suomalaisista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/