Faith
Kommentit
Pitääkö dialyysikone ääntä? Niitähän saa nykyään kotikäyttöönkin. Käyttö kestää kerrallaan useamman tunnin, ja dialyysi suoritetaan useana päivänä viikossa.
Ääni kuulostaa liian säännölliseltä tullakseen kangaspuiden käytöstä. Toisaalta tuo kolme kloksutusta peräkkäin sopisi kangaspuihin...
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kun olin lapsi, perheemme vuokrasi kesäisin pikkumökin järven rannalta metsän keskeltä viikoksi tai pariksi. Mökillä ei ollut sähköjä ja vesikin kannettiin kaivosta. Se oli ihana rauhaisa paikka.
Eräänä aamuna kun minä ja siskoni pyysimme että vanhempamme ehdottaisivat meille jotain tekemistä, isämme keksi hauskan ja jännittävän leikin. Kävimme yhdessä soutuveneellä läheisessä saaressa ja piilotimme sinne aarteen (jonkin pikku lelun tai rihkamakorun) minkä jälkeen piirsimme paperille aarrekartan maamerkkeineen, käärimme kartan rullalle ja suljimme pulloon. Lopuksi laskimme veneestä pullon järveen. Oli jännittävää ajatella että joku joskus ehkä löytää pullon, kartan ja aarteen... Muistan vieläkin kuinka isämme poltti aarrekartan reunoja sytkärillä, että se näyttäisi vanhalta ja mielenkiintoiselta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pihistä velanmaksusta muutama euro kuukaudessa kuivattuihin palkokasveihin (lähinnä herneet, linssit) ja kasviksiin kuten sipuli, porkkana. Kaupoissa myydään joitain halpoja pakastevihannespusseja joissa on parsakaalia. Lisäksi kaurahiutaleet ja kananmunat.
Noilla saat jo aika hyvin nostettua ruokavaliosi terveellisyyttä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hetkellistä onnellisuuden tunnetta tunnen mm. ollessani luonnossa, tehdessäni jotain luovaa (esim. luova kirjoittaminen) ja selviytyessäni jostain haastavasta, vaikeasta tilanteesta.
Onnellistavia asenteita minulla ovat kiitollisuus ja toivo.
Onnellisuuteni perusta on Jumala. Ilman suhdettani Jumalaan kaikelta edellä mainitsemaltanikin menisi pohja.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En vielä mitään, mutta olen jo suunnitellut että aloitan tänä vuonna leipomalla ja syömällä taatelikakun marraskuun loppupuolella ehkä. En viitsi hirveän ajoissa joulujuttuja aloittaa etten sitten kyllästy jo ennen joulua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/