Faith
Kommentit
Jaksaisin kyllä, mutta en halua. Pitkät paastojaksot eivät ole minulle ongelma. Olen kuitenkin huomannut että vointini on parempi kun syön ensimmäisen kerran jo aamupäivällä ja siitä n. viiden tunnin päästä pääaterian. En syö välipaloja, vaan kolme ateriaa: aamiainen, pääateria, illallinen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Kauan, mutta en ehkä haluaisi asua korvessa.
Viihtyisin kauan, kunhan siellä olisi sähköt ja nettiliittymä sekä runsaasti erilaisia raaka-aineita ruokiin.
Jatkan vielä, että haluaisin nimenomaan sellaiselle mökille jossa on metsää ympärillä ja metsässä polkuja. Olisi ihanaa aamuvarhain mennä metsälenkille. Astua vain ovesta ulos ja suoraan metsään ilman, että ketään tulee vastaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kauan, mutta en ehkä haluaisi asua korvessa.
Viihtyisin kauan, kunhan siellä olisi sähköt ja nettiliittymä sekä runsaasti erilaisia raaka-aineita ruokiin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Lihapullat, lindströminpihvit, pinaattiletut, mesikämmenkastike (jauhelihakastike jossa oli sulatejuustoa), hernekeitto. Kävin koulut 80- ja 90-luvuilla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Joskus on pakotettava itsensä alkuun. Kaappien siivoamiset ja reissaamiset ovat mielestäni toissijaisia, mutta kyllä itsensä kävelylenkille pakottaminen kannattaa kesälomalla. Illalla on paljon parempi mieli, kun on päivällä käynyt vaikka patikoimassa metsässä verrattuna siihen että on katsonut sarjoja ja syönyt jäätelöä ja löhöillyt sisällä koko päivän.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/