Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2/16 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiva olla julkkis? Voisit laittaa sitten uuden kuvan kun ne pukamat on hävinneet, nähtäs sitten miltä sun pimppas oikeesti näyttää;)


No en kai mikään julkkis ole. Kukaan ei edes tiedä missä kaupungissa asun...

Siellä pitkässä ketjussa on toinenkin kuvani jossa ei näy pukamat.

Nehän tulevat vain heti näätimisen jälkeen ja sitten häviävät.

t: pukama-ap

17/17 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti mutta ytimekkäästi.

Meillä on hervotonta huumoria joka kantaa ;-)

3/19 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen lenkki johon lappu.

Nyt on tosin tarralaput käytössä.

2/3 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti voi anoa pakkausta. Menee joku pari viikkoa kun se on poimittavissa postista.

En muista milloin viimeistään haettava.

2/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täynnä matoja > prosessori huutaa hoosiannaa > kone kuumenee > termostaatti katkaisee ???

Maallikon arvaus ainakin komeamman puoliskoni koneesta.

Hidasteleeko sinun tietomoottorisi epäilyttävän paljon?

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.