Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Lyhyesti mutta ytimekkäästi.
Meillä on hervotonta huumoria joka kantaa ;-)
sellainen lenkki johon lappu.
Nyt on tosin tarralaput käytössä.
Ja heti voi anoa pakkausta. Menee joku pari viikkoa kun se on poimittavissa postista.
En muista milloin viimeistään haettava.
täynnä matoja > prosessori huutaa hoosiannaa > kone kuumenee > termostaatti katkaisee ???
Maallikon arvaus ainakin komeamman puoliskoni koneesta.
Hidasteleeko sinun tietomoottorisi epäilyttävän paljon?
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
No en kai mikään julkkis ole. Kukaan ei edes tiedä missä kaupungissa asun...
Siellä pitkässä ketjussa on toinenkin kuvani jossa ei näy pukamat.
Nehän tulevat vain heti näätimisen jälkeen ja sitten häviävät.
t: pukama-ap