Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Hiljaista täälläkin.
Otin loossin kirpparilta ja siellä on mennyt ihan kohtuullisesti.
Kaikkea pientä silppua alle viikossa yli 100e.
mutta olen paaaljon merkkitietoisempi kuin ennen.
Ja tietysti sheivausvinkkejä...
Sehän on vain win-win.
Vai kuka mukamas häviää?
Veetillä, sillä vaaleanpunaisella lähtee karvat koivista ja kainaloista ja broilerista;D
sellaista levitä-odota-huuhtele, vai vaatiiko jotain kaapimista?
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
tärpättirätti.
Laitapa joku ulkkis lausumaan se ;-)