Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2/3 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että annoin rahaa.

Kysyin kummilapseni äidiltä että mitä kanattaisi antaa niin vastaus oli: Hello Kittyä tai rahaa.

Valitsin jälkimmäisen. Ostakoon sitten itse vaikka Hello Kittyä mielensä mukaan.

Itsekin tykkäsin eniten kirjekuorimallisista rippilahjoista.

Teineilläkin riittää rahanmenoa ja tuloja tuskin paljon on.

5/19 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lähes kaikki käytettynä ja sitten vielä käytön jälkeen myyn ne.

Toki jotain matkalla hajoaakin, mutta lähes samoihin summiin päästään ostossa ja myynnissä.

Tilailen huutiksesta vaatepaketteja ja vien vaikka kirpparille ne ei-meidän-näköiset.

Yleensä niillä jo kustantaa loppupaketin vaatteet.

5/6 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6vk synnytyksestä, vaikka jälkitarkastuksen kunniaksi. Ei pitäis silloin enää side jalkovälistä pullottaa.


Aletaan juhlia jälkitarkastusjaisia! (tai jotain...)

Kuka keksisi paremman nimen?

2/6 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvakseltaan. Vaihtelu virkistää.

Tosin pebaan laukeamisesta en pidä.

14/14 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinut tunnistetaan piakkoin. Paljastat elämääsi pala palalta ja pian palapeli on valmis. Ikä tiedetään ja raskauksien määrä, raskausviikot. Kun menet synnärille kätilö ja lääkäri tunnistaa sut tavarasta . Lisäksi kerrot että sulla on ex, ehkä hänkin on ajautunut palstalle lehtijuttujen perusteella ja tunnistaa alapääsi. Jos oli riitainen ero niin äkkiäkös levittää juttua että mun exän majava on maan kuuluisin. Että silleen. Mieti jatkossa tarkasti mitä kirjoittelet vai haluatko paljastua. Ihon väri on kyllä tavallista tummempi että siitäkin voi jotain päätellä. Suurimmalla osalla suomalaisista on aikas vaalea iho myös alapäässään. Ei pillussas mitään vikaa ole, normivärkki.


Joo, on exä niinkuin varmaan aika monella muullakin?

Ja tähän mennessä olen paljastanut alapääkuvani, ikäni, raskauksien määräni, raskausviikkoni, mieheni kalun koon...

Ja noistako minut pitäisi lähikaupassa(kin) tunnistaa?

Ja paljastanpa vielä yhden: minulla todellakin on keskivertosuomalaista tummempi iho. Ja ruskeat silmät!

Varmaan auttaisi jos edes joku tietäisi missäpäin Suomea asustelen.

Siitäkin olen kyllä antanut vihjeen: vanhan läänijaon mukaan Hämeen lääni on rajanaapurimme.

Näistä saa jo paljon selville!

Arvauksia henkilöllisyydestä (tms.) otetaan vastaan.

Ainiin... ja exää kiinnostaa nää majavajutut varmaan aika paljon...

Taidan olla viimeisin keneltä hän on saanut... ja vuosi oli 2003!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.