Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

13/36 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä on lapsettomuuden tuska :-(

En vain tiedä kelpaisinko kun omat munikseni eivät kypsy ilman hormoneja.

Enkä tiedä mitä mieheni sanoisi siitä.

Nehän tosin selviäisivät kysymällä ;-)

Ei ole vielä ajankohtaista.

3/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti ovista ei tule ollenkaan ja lääkkeilläkin vasta n. kp 40.

1/3 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tekeekö niillä mitään.

4/5 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ole perinteisen lapsirakas.

Lienee selvää että kukaan ei ole pyytänyt minua p*rseenhedelmänsä kummiksikaan.

Olen silti joskus kysynyt jotain kersoihin liittyviä juttuja.

Ei ole koskaan ollut mitään hinkua ottaa sinappiruiskua edes syliin.

Silti minulla on poika ja toinen ipana tulossa...

17/24 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni katsoo pornoa silloin kun huvittaa.

Sama kai se missä nälkänsä hankkii, kunhan syö kotona!

Hän on esitellytkin minulle niitä netin helmiä.

Ja itsekin katson pornoa töllöstä ja tietsikalta (ja olen esitellyt helmiä).

Ei se ole vaarallista. Paremminkin piristävää ;-)

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.