Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/1 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli kierto n. 34 päivää ja vuoto kesti n. 17 päivää.

Eli puolet ajasta pelkkää vuotoa.

Liittyi pco:hon ja sain siihen teroja.

5/20 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yhteiset rahat.

Ja taas osallistun kun jäi myydystä talosta maksettavaa...

Nykyisen miehen lainoihin ei tarvitse osallistua, koska niitä ei ole ;-)

6/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli just töistä.

3/4 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ensin edes avata sitä playeria.

Menet vain ruudun vasempaan alareunaan ja klikkaat (xp vai vista?) sitä "käynnistä" tai "windows" kuvaketta ja sieltä pitäisi löytyä ohjauspaneeli. Klikkaat sen auki ja etsit "näyttö" kuvakkeen (tai jonkun mikä näyttäisi siltä että siitä voi säätää näytön juttuja).

Vaikeaa neuvoa kun itse olen käyttänyt viimeeksi sitä xp:llä ja nyt on käytössä vista.

Mutta jotenkin niin se aukeaa ja sieltä voi selailla juttuja ihan rauhassa, ei se mitään hajota ;-)

Mutta joku klooni se oli mikä piti valita sieltä näyttöjutusta.

Sitten kun se välipiuha on kiinni.

6/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se on ollut ihan silkkaa löylyä. Ei mitään muuta.

Uskaltaisin päästää miehenikin sekasaunaan vaikka ilman minua.

Kerran firman saunaillassa menin saunaan lapsuudenkaverini kanssa, siis miespuolisen.

Kummallakaan ei ollut mitään sutinajuttuja siinä.

Kohta katsottiin että mitä liikettä lasioven läpi näkyy...

Yksi työkaveri ja pomomme tuli saunaan.

Siinä sitten paiskottiin löylyä, minä ja 3 äijää.

Ei sitäpaitsi tulisi todellakaan pieneen likaiseen mieleeni ruveta hiplaamaan jotain hikistä hyypiötä kuumassa paikassa ;-)

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.