Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vieläkö se patonki messuhallissa -juttu elää!?!
t: sen kirjoittanut ;-)
Ei häntä turhaan sanottu Käyrä-Kaisaksi ;-)
Ja ei, emme jaksaneet.
siis sellainen jossa on vettä siellä välissä.
Sitten mansikoita, ruisleipää, jauhelihaa ja jäätelöä.
niin mieheni käy selälleen ja ojentaa vasemman kätensä sanoen: Tuu siimalle!
Kampean hänen kainalonsa syleilyyn ja käperryn hänen rintakarvojensa väliin
odottamaan Nukku-Mattia ja -Teppoa ;-)
Sitten hän kuiskaa hellittelynimeni ja pussaamme hyvänyönsuukot.
Se jos mikä on hemppistä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
kuin peräpukamaaa ;-)