Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Itse näädin ovi auki.
Mieskin yrittää näätiä ovi auki mutta tyrkkään sen kiinni.
Poika laittaa aina oven kiinni, mutta ei lukkoon.
En pyykkää joka päivä.
Ja mitä sitten jos nuuhkiikin?
Ilokseenhan se sen tekisi...
Kasukkalassa nalle. Melko otsopitoista aluetta.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Tähän mennessä joutunut jättämään 2 kertaa väliin töiden takia.
Eipähän tarvitse yksin kärsiä tylsiä käyntejä.