Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

5/47 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minulla ei ole mitään hävettävää sillä saralla ;D Mutta en pidä kuumasta, se on inhottavaa. Joskus harvoin voin istua miehen seurana jonkin aikaa, mutta yleensä ovi raollaan. En pidä liian kuumasta.


En vain jaksa kovin helteisellä säällä lähteä lämmittelemään.

Viileinä päivinä se on ihan kivaa.

Tosin nykyään pulssi nousee aika kovaksi saunassa.

Johtuneekohan pallomahasta?

3/3 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaakao ;-)

1/3 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään upposi sujuvasti kuukutin kera. Nam.

Ja todella hyvää murennettuna jäätelön päälle/sekaan!

12/28 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut naukua.

14/27 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lajitellaan erikseen

-paperi

-pahvit

-paristot

-biojäte

-poltettava jäte

-lasipurkit

-vaatteet

-sähköjäte

-sekajäte



Vielä kun saisi aikaiseksi eritellä metallit omana eränään niin olisi jo aika hyvä.

Lisäksi ostamme mahdollisimman ison osan vaatteista käytettynä.

Ja tulevalla jäsenellä alkaa sitten osa-aikakestovaippailu.

Meidän 3v sälli on jo aika hyvä jäteasioissa ;-)



Hämmästyin nyt itsekin tuosta "ekoilun" määrästä, mutta jotenkin se vain tuntuu luonnolliselta.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.