Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Tänään upposi sujuvasti kuukutin kera. Nam.
Ja todella hyvää murennettuna jäätelön päälle/sekaan!
Meillä lajitellaan erikseen
-paperi
-pahvit
-paristot
-biojäte
-poltettava jäte
-lasipurkit
-vaatteet
-sähköjäte
-sekajäte
Vielä kun saisi aikaiseksi eritellä metallit omana eränään niin olisi jo aika hyvä.
Lisäksi ostamme mahdollisimman ison osan vaatteista käytettynä.
Ja tulevalla jäsenellä alkaa sitten osa-aikakestovaippailu.
Meidän 3v sälli on jo aika hyvä jäteasioissa ;-)
Hämmästyin nyt itsekin tuosta "ekoilun" määrästä, mutta jotenkin se vain tuntuu luonnolliselta.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
En vain jaksa kovin helteisellä säällä lähteä lämmittelemään.
Viileinä päivinä se on ihan kivaa.
Tosin nykyään pulssi nousee aika kovaksi saunassa.
Johtuneekohan pallomahasta?