Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
paahtileipää, Spritiä ja päätynärhkaa ;-)
Kokeilimme kuitenkin.
Positiivinen yllätys.
Eivät hävinneet missään ominaisuudessa kalliimmille.
kotiinsa, pihalle tai vaikka pleikkaria pelaamaan.
Ja niin, että mies olisi se vanhempi osapuoli. Miten toimii suhde? Minulla lapsia, miehellä ei...
Meillä on 18v ikäeroa.
Eipä sitä tule ajateltua juurikaan. Se tuntuu ihan luontevalta.
Minulla on 3v poika ja miehellä ei ole vielä lapsia.
Ekalla yhteisellä ipanalla la lokakuussa.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
-vuokra 200e
-sähkö 50e
-jätekuljetus 4e
-irtaimistovakuutus 6e
eli yhteensä 260e kuukaudessa.