Beaver
Seuratut keskustelut
Kommentit
seurakunnilla tuppaa olemaan töissä kaikenmaailman taivaanrannanmaalareita.
Voisiko olla 1:1000000 tapaus että isä rakastaa lastaan..?
..En ymmärrä miksi ei käy?
Mitä sillä rakkaudella on tekemistä asian kanssa?
Papereiden pyörittely ei vaikuta pojan elämään millään tavalla.
Yhä edelleen jatkaisi viikko-viikko -systeemiä...
Ainut on vain, että sekä isällä että äidillä olisi muutama kymppi enemmän rahaa kuukaudessa laittaa vaikka sällin vaatteisiin/leluihin/ruokaan/tms.
Eron aikoihin annoin hyvää hyvyyttäni pojan asumaan kirjallisesti isänsä luokse, jotta hän saisi helpommin isomman vvo:n vuokrakämpän. Itselläni ei ollut niin väliä, sain asunnon yksityiseltä helposti.
Nyt olisi minun/meidän etu, että poika asuisi hetken minun kanssani ja sitten meidän kanssa.
Asun vielä itsekseni mutta kohta olisi muutto edessä.
Ihan oikeasti tässä on nyt kyse suoraan sanottuna tukien kuppaamisesta valtiolta, mutta kukapa ei pienituloisena ottaisi kaikkea mahdollista apua vastaan?
Se tulisi exällekin halvemmaksi kun ei tarvitsisi maksaa päivähoitomaksua. En ymmärrä miksi ei käy?
Tosin kyllä aika moni puhuu kännyyn, polttaa sätkää ja syö sämpylää yhtäaikaa ajaessaan.
Jos exä antaa pojan kirjallisesti minulle, niin molemmat voittavat (en vaadi elareita).
Jos taas ei anna, niin exä häviää (vaadin elareita).
Ei vaan ymmärrä logiikkaa...