Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antti Laborantti

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/1 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu:

Asia selvisi käymällä Elisan myymälässä. Myyjä kertoi saman tien, että netin kautta ei pysty lopettamaan Viaplay-tilausta. Ja piti itsestään selvänä asiana, että asiakas tulee myymälään hoitamaan tällaisia asioita.

Taka-ajatuksena on selvästi se, että asiakas luovuttaa sen jälkeen, kun on tuntikaupalla yrittänyt hoitaa asiaa netissä. Ja Elisan laskutus voi iloisesti jatkua loputtomiin.

Tällaista moraalitonta kaupankäyntiä Suomessa!

3/4 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. "Asiakaspalvelu"-linkistä ei pääse lopettamaan tilausta. Ohjeiden mukaan se tapahtuu "Tilin yhteenveto"-linkin kautta, joka ohjaa sinut sivulle jossa kehotetaan siirtymään linkillä "Elisaviihde-suvustolle". Tässä taas vaaditaan uusia käyttäjätunnuksia ja salasanoja, jonka jälkeen sinulle aukea sivu jossa kerrotaan "Sinulla ei ole voimassa olevia tilauksia."

Huomenna otan yhteyttä Elisan markkinajohtajaan, koska tämä haiskahtaa jo pahasti pakkomyynniltä.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.