Käyttäjä5065
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5065 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Alle 30-vuotiaitakin sydänkohtauksen saaneita on.
Yksi tuttu kuoli intissä satuun sydänkohtaukseen 21-vuotiaana. Oli piilevän, synnynnäisen sydänvian ensioire.Oliko tämä se joka lyyhistyi kuolleena maahan kun oli juossut ensimmäisen kiekan cooperin testissä?
Ei ollut tämä. Tuttuni sairastui metsäkeikat jälkeen johonkin influenssaan sai kohtauksen kasarmilla, siirrettiin keskussairaalaan, missä kuoli.
Pakollisia ovat graavilohi, savusiika ja mäti. Sitten vaihtelevasti jotain tai ei mitään seuraavista: graavisiika, savupallas, silli, nahkiaisia, sen mukaan, mitä joskus on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole muusta kysymys, kun uskonnonopetus on valjastettu kirkon jäsenkadon estämiseen. Kouluissa käy jopa kirkon edustaja mainostamassa ripareita! Härskiä touhua.
Myös Prometheusleirejä käydään esittelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat ihan suomalaisia aikuisikäisiä uskonnonopetuksessa mukana olleita ihmisiä, jotka eivät tiedä, miksi vietetään pääsiäistä, mikä on helatorstai tai helluntai jne.
Opettaa voi, mutta ei pakottaa oppimaan.
Se on naiselle vaikea ymmärtää, että miehet eivät ole huomionkipeitä naisia.