Käyttäjä5065
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Tunnetaan nimellä white dad factor - siis se että valkoinen keskiluokkainen tai menestynyt isä kouluttaa tyttärensä miesten harrastuksiin, joka tietysti näkyy myös tytön fysiikassa. Esimerkiksi aatelisnaiset koulutetaan aina myös metsästämään. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Normaali ihminen ei etsi parisuhteesta ja avioliitosta muutenkaan mitään vauvamaisuutta vaan arvostaa pärjäävää kumppania.
Pituus tulee geeneistä, siihen ei voi vaikuttaa harrastuksilla, eikä tuon naisen pituus tule edes mitenkään ilmi kuvista, ellei lukisi juttua. Hän ei ole millään tavalla lihava tai miehekäs vartaloltaan. Edes leuka ei ole mitenkään suuri. Vertaa prinsessa Victoriaan tai Madeleiniin, joilla on sitten se aidosti iso leuka.
Ei ole kyllä kummallakaan prinsessalla tuollaisia leukaperiä! Ja Madde ainakin on kaunis, en ole edes koskaan kiinnittänyt huomiota hänen leukaansa, vain kauniiseen ulkonäköön.
Ei, mutta varsinkin Viktorialla on melkoinen leuka. Suu on puolivälissä naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Vaikka olen nainen, niin en kyllä kehuisi ulkonäköä koska en pystyisi muuta kuin ihmettelemään tuota leukaa ja hyppyrinenää.
Ihmettelet sitä, että on olemassa erilaisia kasvonpiirteitä. Ei kaikilla tarvitse olla kahta leukaa ja nenän kaksi reikää keskellä naamaa tai sitten sitä perinteistä pottunokkaa.
En tiedä systeemiä, mutta yksi, ihan työssäkäyvä, kohtuutuloinen tuttava antaa sakkojen aina mennä ulosottoon. Hänelle tulee ylinopeussakkoja melko usein, korttikin on mennyt muutaman kerran.