Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttäjä5065

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

28/35 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosottoonhan tuo sitten menee.

Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.

En tiedä systeemiä, mutta yksi, ihan työssäkäyvä, kohtuutuloinen tuttava antaa sakkojen aina mennä ulosottoon. Hänelle tulee ylinopeussakkoja melko usein, korttikin on mennyt muutaman kerran.

735/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melena

734/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes Sika

174/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Tunnetaan nimellä white dad factor - siis se että valkoinen keskiluokkainen tai menestynyt isä kouluttaa tyttärensä miesten harrastuksiin, joka tietysti näkyy myös tytön fysiikassa. Esimerkiksi aatelisnaiset koulutetaan aina myös metsästämään. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Normaali ihminen ei etsi parisuhteesta ja avioliitosta muutenkaan mitään vauvamaisuutta vaan arvostaa pärjäävää kumppania.

Pituus tulee geeneistä, siihen ei voi vaikuttaa harrastuksilla, eikä tuon naisen pituus tule edes mitenkään ilmi kuvista, ellei lukisi juttua. Hän ei ole millään tavalla lihava tai miehekäs vartaloltaan. Edes leuka ei ole mitenkään suuri. Vertaa prinsessa Victoriaan tai Madeleiniin, joilla on sitten se aidosti iso leuka.

Ei ole kyllä kummallakaan prinsessalla tuollaisia leukaperiä! Ja Madde ainakin on kaunis, en ole edes koskaan kiinnittänyt huomiota hänen leukaansa, vain kauniiseen ulkonäköön. 

Ei, mutta varsinkin Viktorialla on melkoinen leuka. Suu on puolivälissä naamaa.

173/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Vaikka olen nainen, niin en kyllä kehuisi ulkonäköä koska en pystyisi muuta kuin ihmettelemään tuota leukaa ja hyppyrinenää. 

Ihmettelet sitä, että on olemassa erilaisia kasvonpiirteitä. Ei kaikilla tarvitse olla kahta leukaa ja nenän kaksi reikää keskellä naamaa tai sitten sitä perinteistä pottunokkaa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.