Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se kuntoutusta tarvitseva nuori menisi vaikkapa töihin ja maksaa sen kuntoutuksensa itse?
Hyppää kaivoon. Olet oksettava.
Maailmassa on paljon epäoikeudenmukaisuutta josta leikata, mutta hallituksen arvot paljastuivat jälleen. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
On se jotenkin erikoista että osa meistä on niin köyhiä, itse mukaan lukien että joka asiasta joutuu säästämään. Sitten on esim Tommy Fräntin kaltaisia ihmisiä, jotka asuu hienosti, käyvät ravintoloissa, ostavat vaimolle 10000 euron sormuksia ja joka kuukausi matkustelevat ulkomailla. Ei meidän köyhien kannata elää. Elämänlaatu on niin huono.
Uutisankkureilla on ilmeisesti aika hyvät tulot, joten ei mikään ihme jos Tommyn ei tarvitse köyhäillä ollenkaan. Kaikista vaan ei ole siihen ammattiin.
Aika synkkää on kyllä. On ollut jo pidempään, eikä tunnu millään loppuvan.
Ilmiannettu tällainen roskapostaus.