Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

120/130 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryypättiin ja tupakoitiin. 

Sitten kun minä nykyinen parikymppinen poltan tupakkaa, alkaa kauhea saarna sen hajuhaitoista ja epäterveellisyydestä. Miksi minä en saa polttaa, vaikka aiemmat sukupolvet saivat?

119/130 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen nettiä istuttiin telkkarin ääressä ja selailtiin ilmaisjakelulehtiä ja mainoksia. Eli ennenkään ihmiset eivät tehneet mitään järkevämpää tai olleet sosiaalisempia.

Baarissa ja harrastuksissa käytiin ennen nettiä aivan kuin nykyisinkin. Ei netti kaikkeen elämään kovin paljon ole vaikuttanut.

On se. Kaikki runkkaavat yksin kotona, eikä kukaan enää tee lapsia. Korreloi suoraan sen kanssa, miten kauan netin parissa keskimäärin vietetään aikaa. Ehkä hyvä globaalisti, mutta katastrofi Suomessa, joka on jo valmiiksi ylikansoittamaton.

No en ainakaan minä tuntisi halua perheen perustamiseen, vaikken siitä juuri nyt kirjoittaisikaan internetissä. Sinkkuna viihtyisin ilman nettimaailmaakin. Runkkaamisessakaan ei ole mitään vikaa, sehän on ihan kivaa ja todella vaivatonta hauskanpitoa, eikä maksa mitään tai aiheuta tautiriskejä.

118/130 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nuoruutta muistelee, ryypättijn ja naitiin. Nykynuorethan eivät tee kumpaakaan.

Kyllä minä aina silloin tällöin ryyppään, mutta se ei kuulemma ole enää 'cool'. No sitten ei ole, ryyppään silti.

117/130 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti on ottanut liikaa valtaa maailmassa. Mennyt överiksi.

Minustakin tuntuu siltä. Olen viimeiset kymmenen vuotta eli noin puolet elämästäni viettänyt paljon aikaa netissä, välillä ihan liikaakin. Joskus minua mietityttää, onko se vaikuttanut minuun ja kehitykseeni, ja jos on niin miten.

12/59 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. En ymmärrä missä on vika, mutta en ole saanut uusia tuttuja yliopistolta. Sääli, koska odotukset olivat korkealla, ehkä vähän liian korkealla.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.