Pilvi
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Miksi Satonen vain valittaa edellisestä hallituksesta? Se on ollutta ja mennyttä, vaikutusmahdollisuudet ovat nyt hänellä. Saa suorittaa, tee Suomesta elinvoimaisempi paikka. Jos siis pystyt.
Olisi kyllä ihan kiva tietää, mutta mediassa ei jauheta juuri muusta kuin Venäjästä. Venäjä, Venäjä, Venäjä. Viime vuonna Venäjän kalju diktaattori oli iltapäivälehtien etusivulla MELKEIN VUODEN JOKAISENA PÄIVÄNÄ, eikä tässä edes eletä Venäjällä vaan sen rajanaapurissa. Aivan naurettavaa roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Palkalla ei tartte tulla toimeen, mutta tukiakaan ei makseta. Millä vtulla sitä sitten näkkärinsä ja nakkipakettinsa ostaa?
Varmaan pyhällä hengellä :D
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Nimenomaan. Uutisannillisesti tosi raskas vuosikymmen.