Pilvi
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Uusimaa, Helsingissä voisi olla ihan kiva asua. Itään (Karjalat, Savot), pohjoiseen (Lappi, Kainuu) tai luoteeseen (pohjanmaat) en muuttaisi, koska en kuuluisi joukkoon. Isossa kaupungissa olen omieni joukossa.
Niin siinä käy, kun inflaatio on monta kertaa tulojen nousua suurempaa.
Emme siis osaa arvostaa sitä, mitä meillä jo on.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Suomessa on Sveitsin hinnat, mutta ei Sveitsin palkkoja.
Sitten ihmetellään kun kulutus laskee koko ajan.