Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

52/79 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armeijan kävi "kaikki"  Nyt nössö pulloposket itkee äidin helmoissa.

Tällä mittarilla suomalaiset miehet ovat Euroopan vahvimpia.

Se 66% joka intin käy. Kolmasosa on liian lihavia ja liian sekaisin.

Jos kerran kolmannes jättää jopa tapauksessa sen käymättä, miksi ei mentäisi paria askelta lähemmäs jonkinlaiseen palkka-armeijan kaltaiseen malliin?

45/103 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää rahaa baariin.

niinpä. ihan itse ovat baarit hinnoitelleet itsensä asiakkaattomiksi.

kuka viitsii maksaa yli 3 euroa jostain peruskaljasta. siinäkin hinnassa on jo 100% kate

Halvin 0,5L tuoppi johon olen Suomessa vuosina 2019-2024 ehtinyt törmätä, on maksanut 4,9 euroa. Halvin. Sekin poikkeuksellisen halpa. Et saa nykyään melkein mistään tuoppia alle 6 eurolla.

41/103 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona muutti pakan ja veikkaan kyllä, että ensimmäinen askel aikanaan oli ravintolatupakoinnin kieltäminen. Silloin kun vielä poltin niin kyllä se vähensi omaa kiinnostusta, nykyään en polta, mutta kyllä se harvinaista on, että viitsii lähteä.

Suomeahan moitittiin siitä, että ravintolatupakointi lopetettiin niinkin myöhään kuin vasta 2007. Ei se siis ollut kuin vain ajan kysymys. Minulle tietty maistuisi, mutta vähemmän yllättäen myöhästyin tästäkin junasta.

11/16 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin iltapäivälehtien lukemisen joskus 2-3 vuotta sitten (saattoi olla tosin jo 2020), enkä ole sen jälkeen lukenut uutisia muualta kuin Ylestä, Hesarista ja Ylen tekstiteeveestä. Nykyään en myöskään edes vilkuile paperisten ip-lehtien otsikoita kaupan kassojen läheisyydessä. Ei vaan pysty. Niin rasittavaa pelkopornoa, ettei siitä voi tulla kenellekään kuin paha mieli. Parannettavaa olisi kyllä Hesarilla ja Ylelläkin, mutta ainakin vielä niiden uutisanti on selvästi ip-lehtien pelkopornoa laadukkaampi. Jos vajoavat vielä joskus samaan kastiin, lopetan uutisselailun varmaan kokonaan.

42/60 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just jossain lehdessä kerrottiin, että pankkien rahaliikenneselvitysten mukaan suomalaisten kulutus ei olekaan vähentynyt, vaikka niin luultiin eli alvin korotus ei ole vaikuttanut rahankäyttöön.

Ketä tässä nyt sitten pitäisi uskoa?

Ei ketään. Älä usko ketään. Ole korkeintaan varovaisesti samaa tai eri mieltä.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.