Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut saa. Juuri kuulin tuttavasta, joka aloittaa pikapuoliin uudessa työ. Tää henkilö on ollut tosi pitkään työttömänä mutta nyt oli tärpännyt.
Hyvä juttu.
Mä kärsin vuosi sitten kovasta kaamosmasennuksesta. Koko talvi pimeyksineen, lumineen, liukkauksineen, lumipyryineen ja pakkasineen vitutti ja masensi. Nyt ei ole ollut läheskään yhtä paha jostain syystä, mutta vähän kieltämättä nytkin tulee haikea olo tästä jatkuvasta pimeydestä, harmaudesta ja kylmyydestä. Luonto ei kukoista vaan viettää horrosta. Kanssaihmisiä vituttaa ja masentaa. Jos kadulla on jäätä tai lunta, liikkuminenkin on riskaabelia. Kokonaisuus on kyllä syvältä. Pakko toivoa, että edes kovat pakkaset jäisivät tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo olisi totta, niin sehän olisi pelottavaa kaikille muillekin kuin p*dareille ja kiusaajille.
Joku häiriintynyt voisi murtautua sinun laitteisiisi vain koska olit eri mieltä hänen kanssaan jostain mustikkapiirakkareseptistä AV-palstalla. Tai ihan läpällä, koska näki selfiesi Instassa eikä tykännyt naamastasi.
Jokaista kiusaajia jahtaavaa "viittakostajaa" kohtaan olisi kymmenen kiusaajaa, jotka käyttäisivät samoja laittomuuksia kiusaamiseen.
Niinpä. Ihmiset eivät osaa käyttäytyä, ihmiset eivät osaa olla väärinkäyttämättä asioita ja mahdollisuuksia. Nähty on.
Siihen on syynsä, miksi yksi kuolemansynneistä on ahneus.