Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

36/42 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä veikkaat nimitylsen "soijapoika" tulevan? Miehistä tulee kirjaimellisesti äm miä soijaa syödessään.

En kyllä ole kuullut tuota termiä kuullut käyttävän muiden kuin täysien idioottien. Parasta mahdollista mainosta soijan syömiselle on ihmiset jotka käyttävät "soijapoikaa" haukkumasanana.

Moniko mies sitä paitsi syö soijaa edes silloin tällöin? Ainakin minä hyvin harvoin.

3/13 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ja olemassaolo on tappava, hautaan vievä tapa.

4/6 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…

Alle 25-vuotiaana ei todellakaan kannata lisääntyä, ellei sitä itse halua.

5/65 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei edes Suomessa elä sosiaalituilla yhtä hyvin herroiksi kuin palkalla. 

21/25 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen kyllä tietoinen menneiden aikojen sosiaalisesta paineesta. En vaan ajatellut, että sellaista enää juuri olisi. Meillähän syntyy lapsia ennätyksellisen vähän ja lapsettomien sekä sinkkujen osuudet väestössä kasvavat, joten aika laaja valinnanvapaus näyttää olevan."

Se on vähentynyt, koska minun ikäluokkani naiset jotka painostettiin vielä hankkimaan lapsia sanomme omille lapsillemme, että älä tee. Ei ole sen arvoista, ainakin mieti tarkkaan. Meidän äidit ja isoäidit halusi tytärtensä kärsivän kuten he kärsi. Tyttöjä on aina vihattu" tyttö tuli, paska tuli" se oli sanonta suvulla kun tyttölapsi syntyi. Nyt ne samat naiset on vihaisia kun heidän tyttärensä käskee lapsiaan valitsemaan onnellisen elämän.

Ja hyvä niin. Kaikki painostus on syvältä.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.