Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Paska hallitus, mutta kun miettii että ne äänestettiin valtaan rehellisissä vaaleissa... suomalaiset tässä taitavatkin olla niitä paskoja. No, nauttikaa nyt sitten.
Ranskalaiset osaavat muutenkin laittaa hanttiin paskoille päättäjille. Tuntuu että täällä pohjolassa väki joko puree hammasta yhteen tai on tosissaan tyytyväinen päättäjiinsä.
No joo... mun kämppäni sisustus on aika minimaalinen, "hyvä ruoka" on mulle yhtä kuin munakas tai jauhelihakastike, viiniä en juo juuri ikinä ja herkkuja syön äärimmäisen harvoin. Loma mulle tarkoittaa hotellin tai ulkomaiden sijaan vierailua sukulaisilla.
Olen toki mahdollisesti vähemmistössä, en tiedä. Eniten rahaa menee ruokaan, kantakahvilaan ja kantabaariin. Kahden jälkimmäisen ansiosta olen edes joskus ihmisten ilmoilla enkä pelkästään himassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanadassa Ontario poistaa kaikki ennen 2008 julkaistut kirjat kirjastoistaan koska eivät ole tarpeeksi PC. Tekevät sitten ihan oman kristalliyönsä.
Onko lähdettä?
https://www.deseret.com/2023/9/20/23881250/canada-public-school-book-ba…
Ei saatana, aina vaan paranee. Mikä sensuroidaan seuraavaksi?
Kestipä kauan saada ensimmäinen paheksuntakommentti. Aikuinen ihminen juo alkoholia jos haluaa.